DAY 1 .
Daily Report : Décimo A
MATÉMATICAS: Hoy se trabajó transformaciones de funciones con amplitud, periodo, y desfase de funciones.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·
RONALD NIÑO: Past simple and
continuous, page 32,33 and 34 Cambridge book unit 5, Pre lesson,
Contextualization, Individual moment and group work.
·
OLFA MABROUK: Reading Comprehension
activity: How to look for specific information in the text.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: We worked on efficient reading techniques as part of the training for
certification tests. We learned, practice and revised the sq4r, skimming,
scanning and inverted triangle techniques.
·
JAIME: Today we worked on
unusual houses, adjectives and descriptions of places for next class the
unusual house developed in the class is going to be presented to the group.
FÍSICA: Realizamos las actividades para aprender
introductorias al movimiento de proyectiles.
BIOLOGÍA: El día de hoy se finalizó la contextualización del
tema “Dinámica de poblaciones y modelos de crecimiento poblacional”. Se inició
un trabajo personal mediante la lectura y resolución de preguntas conceptuales
y se continuó con un trabajo grupal mediante la resolución de un taller
propuesto.
FRANCÉS: correction de l’exercice
bonus de l’évaluation de fin de période. Point 1 de l’unité 2.
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario